مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1400 ساعت 09:202022-01-04سياسي

لزوم درآمدزایی استانی برای اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی


استاندار گیلان تاکید بر لزوم درآمدزایی در داخل استان، گفت: نگاه دولت مردمی و جهادی سیزدهم در راستای منویات رهبر انقلاب بوده و باید با استفاده از ظرفیت های جهادی و نیروی انسانی پروژه ها را به اتمام برسانیم.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان تاکید بر لزوم درآمدزایی در داخل استان، گفت: نگاه دولت مردمی و جهادی سیزدهم در راستای منویات رهبر انقلاب بوده و باید با استفاده از ظرفیت های جهادی و نیروی انسانی پروژه ها را به اتمام برسانیم.

اسدالله عباسی در آیین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت 741 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد استان گیلان، همراهی نام سپاه و بسیج با سازندگی و محرومیت زدایی را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: ساخت مسکن برای محرومین یادگار ارزشمند سپاه است.

وی با تاکید بر لزوم برطرف کردن غبار محرومیت از چهره مردمی که به هر دلیلی دچار مشکل و حادثه شدند، عنوان کرد: ساخت مسکن برای محرومین و مددجویان از باقیات صالحات است.

استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه داریم دل محرومان را شاد کنیم، گفت: سپاه بعد از جنگ سازندگی و محرومیت زدایی را آغاز کرده و این حرکت در سراسر کشور ادامه داریم و باید از این ظرفیت دراستان بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم درآمدزایی استانی برای اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی

لزوم درآمدزایی استانی برای اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی